![](https://panel.hrlink.pl/system/sample/_2614/graf/top_201806071234.jpg)
Specjalista ds. obsługi Klienta i wsparcia sprzedaży (branża IT)
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- Doświadczenie w dziale sprzedaży w firmie IT lub na podobnym stanowisku (min. 6 miesięcy).
- Znajomość procesów sprzedaży i zainteresowanie branżą IT.
- Dobra znajomość systemów CRM i znajomość platform zakupowych i aukcyjnych.
- Praktyczna znajomość programów Excel, Word.
- Znajomość programów Jira i Confluence.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym.
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Dokładność, terminowość, sumienność.
- Orientacja na Klienta, wysoka kultura osobista.
ESKOM to firma stworzona i kreowana przez wyjątkowych ludzi, którzy zawsze wytrwale dążą do wyznaczonego celu. Od 19 lat świadczymy profesjonalne usługi informatyczne (outsourcing IT), wdrażamy dedykowane rozwiązania informatyczne z zakresu infrastruktury i bezpieczeństwa IT.
ESKOM ma status partnerski HPE, jest Złotym Partnerem Microsoft oraz pracuje na rozwiązaniach oferowanych przez Red Hat, czego potwierdzeniem jest status Red Hat Premier Business Partner. Wdrożyliśmy i przestrzegamy procedur, posiadamy również certyfikaty Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Informacji wg norm PN-EN ISO 9001:2015, ISO/IEC 27011:2013.
Zadania:
- Obsługa wstępnej fazy procesu sprzedaży w zakresie przychodzących zapytań handlowych z różnych źródeł (skrzynka mailowa, telefony, czat, portale sprzedażowe) oraz wstępny kontakt z Klientem.
- Dbałość o porządek oraz aktualizację statusów dotyczących procesów sprzedaży w programie Jira.
- Analiza przychodzących zapytań, ich kwalifikacja i przekazywanie do dalszej obsługi przez odpowiedniego handlowca.
- Koordynowanie wstępnej fazy procesu sprzedaży oraz dbanie o utrzymanie przyjętych standardów (czas reakcji, jakość obsługi, zadowolenie Klienta).
- Bieżące raportowanie spraw sprzedażowych w systemach CRM i aplikacjach, uzupełnienie dokumentacji, dbanie o przepływ informacji w procesie sprzedaży.
- Asysta w zakresie tworzenia ofert handlowych.
- Prowadzenie programu partnerskiego.
- Prowadzenie procesu prospectingu i współpraca z Działem Marketingu w tym obszarze.
Oferujemy:
- Długoterminową współpracę i możliwość rozwoju w firmie IT.
- Pracę w godzinach 9-17 oraz możliwość częściowej pracy zdalnej.
- Nowe przestrzenne biuro.
- Rodzinną atmosferę, doskonałą kawę i świeże owoce.
- Współfinansowanie prywatnej opieki medycznej.
- Współfinansowanie karty Multisport.
- Udział w startach drużyny kolarskiej MTB lub brydżowej.