X

Oferujemy wsparcie na każdym etapie projektu


Dowiedz się więcej

Zdalna pomoc

Oferowana przez ESKOM usługa zdalnej pomocy jest adresowana do firm oraz instytucji zainteresowanych nawiązaniem stałej współpracy, opartej na możliwości zdalnego łączenia się członków zespołu inżynierskiego ESKOM z urządzeniami Klienta.

Celem podejmowanych działań jest niesienie pomocy w rozwiązywaniu różnego rodzaju problemów powstałych w toku pracy zarówno z komputerami stacjonarnymi (stacjami roboczymi), jak też z urządzeniami mobilnymi wykorzystywanymi przez pracowników realizujących swoje zadania poza siedzibą organizacji. Taka kompleksowa forma opieki informatycznej opiera się na prostych zasadach i wymaga jedynie nawiązania kontaktu z dyżurującym serwisem.

Skontaktuj się z nami!
Nie jesteś pewny, czy to usługa dla Ciebie? Nasi inżynierowie IT z chęcią udzielą Ci odpowiedzi na wszelkie pytania, podpowiedzą najlepsze rozwiązanie!

Fachowa pomoc w dogodnej porze

Niespodziewane problemy wynikłe w toku pracy ze sprzętem lub oprogramowaniem potrafią nie tylko spowodować opóźnienia w wykonywaniu zadań przez poszczególnych członków organizacji, ale też w skrajnych przypadkach zastopować kluczowe procesy związane z prowadzoną działalnością. Specjalistyczna, zdalna pomoc oferowana przez ESKOM potrafi skutecznie zniwelować ryzyko tych przykrych konsekwencji, pozwalając użytkownikom skorzystać z asysty fachowca gdziekolwiek są, w dogodnej porze.

Taka asysta opiera się na prostych zasadach – w celu skorzystania z usługi wystarczy jeden telefon do specjalisty, aby umówić się na odpowiadający obu stronom termin. Przed przystąpieniem do realizacji usługi należy pobrać program (Team Viewer), do którego linki podane są poniżej, a następnie uruchomić go. W umówionym czasie, w trakcie rozmowy telefonicznej należy podać identyfikator instalacji oraz jednorazowe hasło wygenerowane przez program. Specjalista ESKOM dysponując tymi danymi zdalnie połączy się urządzeniem użytkownika, który będzie mógł „na żywo” śledzić kolejne czynności podejmowane w celu rozwiązania problemu. Nie można dostać się zdalnie do komputera bez udziału użytkownika poprzez stosowanie zmiennego jednorazowego hasła.

Poniżej znajdują się linki do pobrania aplikacji niezbędnej do połączenia:

 

Pobierz-program-przyciskWersja na PC (Windows)

Pobierz-program-przycisk-czerwonyWersja na urządzenia mobilne z systemem Android

Więcej informacji nt. bezpieczeństwa połączenia znajduje się pod adresem:

http://www.teamviewer.com/pl/products/security.aspx

Odpowiemy na Twoje pytania dotyczące IT

W trakcie bezpłatnej konsultacji możesz omówić dowolny temat związany z obszarem naszych usług lub produktów! Zawsze umawiamy dogodny dla obu stron termin i dbamy o najwyższy poziom udzielanych odpowiedzi. Oddzwonimy do Ciebie maksymalnie do końca następnego dnia roboczego.